Vállalati komplex infokommunikációs fejlesztés a Staff House ZRT-nél

A STAFF HOUSE Zrt-nél a projekt keretén belül új rendszer bevezetésére került sor.
Az új, 9 célterületből álló szoftvercsomag bevezetése javítja a vállalkozás technológiai felkészültségét, versenyképességét és az erőforrás kihasználtságát, mivel a munkafolyamatok gyorsabbak, átláthatóbbak, a dokumentumok a munkafolyamatokhoz rendelhetőek.
Vállalati CRM, értékesítés terület, human erőforrás menedzsment és bérszámfejtés, pénzügyi, számviteli terület, kontrolling és döntéstámogatás, táv- és csoportmunka támogatás, munkafolyamat irányítási rendszer (workflow), elektronikus iratkezelési rendszer és az adott funkcionális területhez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer/megoldás modul került bevezetésre.

Az új eszközök, azaz a 3 db PDA vonalkód olvasó beszerzésével a munkafolyamatok és az adminisztrációra fordított idő gyorsult fel

– a támogatás mértéke 40 %

– a projekt tényleges befejezési dátuma: 2022.12.16.