Ügyfeleink és lakóink elégedettsége egyaránt fontos számunkra,

ezért rendszeresen kikérjük véleményüket, hogy folyamatosan fejleszthessük szolgáltatásainkat. Büszkék vagyunk arra, hogy ennek eredményeképpen számos elégedett ügyfelünk bizalmát élvezzük, ami motivációnk kulcsát is jelenti.

SZOLGALTATASOK_header
Ügyfeleink és lakóink elégedettsége egyaránt fontos számunkra,
ezért rendszeresen kikérjük véleményüket, hogy folyamatosan fejleszthessük szolgáltatásainkat. Büszkék vagyunk arra, hogy ennek eredményeképpen számos elégedett ügyfelünk bizalmát élvezzük, ami motivációnk kulcsát is jelenti.

Partnereink mondták

Partnereink mondták

Partnereinket körében rendszeresen végzünk elégedettségi felmérést, hogy a számukra nyújtott szolgáltatásainkat folyamatosan fejleszthessük.

Partnereinket körében rendszeresen végzünk elégedettségi felmérést, hogy a számukra nyújtott szolgáltatásainkat folyamatosan fejleszthessük.
„Levette a szállásoltatás terhét a vállunkról”
Ágoston László, Jobmotive Kft.

„Gyors reakció, korrekt hozzáállás, szállásoltak érdekeinek figyelembe vétele”

Deák Attila, Ibiden Hungary Kft

„Azonnali problémamegoldás a beköltöztetések esetén”

Ferencz Réka, Pannon-Work Zrt.

Rendszeres lakó-elégedettségi felméréseket is végzünk: minden lakó esetében közvetlenül a beköltözés után, illetve negyedéves rendszerességgel átfogó felmérést, minden lakónk bevonásával. Kérdőíves felmérésünk kiterjed az ingatlan, szobák, vizesblokkok és közös helyiségek állapotára, tisztaságára és felszereltségére; valamint a gondnok munkájával kapcsolatos elégedettségre is.

Lakó-elégedettség a szállással és a házmesterek munkájával kapcsolatban

Lakó-elégedettség a szállással és a házmesterek munkájával kapcsolatban

(1-5 skálán, ~ 2 000 fős minta alapján)

  • Mennyire vagy elégedett a szállással összegében?

  • Mennyire vagy elégedett a Házmester munkájával összegében?

Rendszeres lakó-elégedettségi felméréseket is végzünk: minden lakó esetében közvetlenül a beköltözés után, illetve negyedéves rendszerességgel átfogó felmérést, minden lakónk bevonásával. Kérdőíves felmérésünk kiterjed az ingatlan, szobák, vizesblokkok és közös helyiségek állapotára, tisztaságára és felszereltségére; valamint a gondnok munkájával kapcsolatos elégedettségre is.