Szállásainkon az állandó házmesteri és takarítói jelenlét biztosítja a Staff House standardok és a házirend betartását, valamint a tiszta és rendezett környezet fenntartását. Munkaidőn kívül is biztosítjuk a folyamatos gondoskodást és lakó kapcsolattartást, amely hozzájárul a zökkenőmentes működéshez és a hatékony problémakezeléshez.
Területvezetőink rendszeresen látogatják és ellenőrzik szállásainkat, biztosítva a folyamatos felügyeletet és a zavartalan működést. Feladatuk a házmesterek és takarítók munkájának menedzselése, valamint a dedikált ügyfélkapcsolattartás, amely garantálja az igények és problémák gyors és hatékony kezelését.
Szállásainkon folyamatos internet-, WIFI-, TV- és IPTV-üzemeltetést biztosítunk. Az épületkarbantartás és hibajavítás révén gondoskodunk az ingatlanok megfelelő állapotáról és a problémák gyors elhárításáról. Emellett online hibabejelentő rendszer és személyes IT fogadóórák segítik a technikai problémák hatékony kezelését.
Szolgáltatásunk színvonalának fenntartása érdekében minőségbiztosítási csapatunk rendszeres épületellenőrzéseket végez, valamint folyamatosan ellenőrzi a hibabejelentések kezelésének gyorsaságát és a hibák kijavítását.
Vegye fel velünk a kapcsolatot, és találjuk meg együtt az Ön számára legmegfelelőbb megoldást!