Ügyfeleink és lakóink elégedettsége egyaránt fontos számunkra,
ezért rendszeresen kikérjük véleményüket, hogy folyamatosan fejleszthessük szolgáltatásainkat. Büszkék vagyunk arra, hogy ennek eredményeképpen számos elégedett ügyfelünk bizalmát élvezzük, ami motivációnk kulcsát is jelenti.
Ügyfeleink és lakóink elégedettsége egyaránt fontos számunkra,
ezért rendszeresen kikérjük véleményüket, hogy folyamatosan fejleszthessük szolgáltatásainkat. Büszkék vagyunk arra, hogy ennek eredményeképpen számos elégedett ügyfelünk bizalmát élvezzük, ami motivációnk kulcsát is jelenti.
Elégedett partnereink
Elégedett partnereink
Partnereink mondták
Partnereink mondták
Partnereinket körében rendszeresen végzünk elégedettségi felmérést, hogy a számukra nyújtott szolgáltatásainkat folyamatosan fejleszthessük.
Partnereinket körében rendszeresen végzünk elégedettségi felmérést, hogy a számukra nyújtott szolgáltatásainkat folyamatosan fejleszthessük.
„Levette a szállásoltatás terhét a vállunkról”
„Gyors reakció, korrekt hozzáállás, szállásoltak érdekeinek figyelembe vétele”
„Azonnali problémamegoldás a beköltöztetések esetén”
Rendszeres lakó-elégedettségi felméréseket is végzünk: minden lakó esetében közvetlenül a beköltözés után, illetve negyedéves rendszerességgel átfogó felmérést, minden lakónk bevonásával. Kérdőíves felmérésünk kiterjed az ingatlan, szobák, vizesblokkok és közös helyiségek állapotára, tisztaságára és felszereltségére; valamint a gondnok munkájával kapcsolatos elégedettségre is.
Lakó-elégedettség a szállással és a házmesterek munkájával kapcsolatban
Lakó-elégedettség a szállással és a házmesterek munkájával kapcsolatban
(1-5 skálán, ~ 2 000 fős minta alapján)
Mennyire vagy elégedett a szállással összegében?
Mennyire vagy elégedett a Házmester munkájával összegében?