Szolgáltatásunk

HR központú üzemeltetés

 

A rendezett lakókörülmények folyamatos fenntartása és lakói kommunikáció

Szállásainkon az állandó házmesteri és takarítói jelenlét biztosítja a Staff House standardok és a házirend betartását, valamint a tiszta és rendezett környezet fenntartását. Munkaidőn kívül is biztosítjuk a folyamatos gondoskodást és lakó kapcsolattartást, amely hozzájárul a zökkenőmentes működéshez és a hatékony problémakezeléshez.

 

Területvezetői felügyelet és ügyfél kapcsolattartás

Területvezetőink rendszeresen látogatják és ellenőrzik szállásainkat, biztosítva a folyamatos felügyeletet és a zavartalan működést. Feladatuk a házmesterek és takarítók munkájának menedzselése, valamint a dedikált ügyfélkapcsolattartás, amely garantálja az igények és problémák gyors és hatékony kezelését.

 

IT szolgáltatás és épület karbantartás

Szállásainkon folyamatos internet-, WIFI-, TV- és IPTV-üzemeltetést biztosítunk. Az épületkarbantartás és hibajavítás révén gondoskodunk az ingatlanok megfelelő állapotáról és a problémák gyors elhárításáról. Emellett online hibabejelentő rendszer és személyes IT fogadóórák segítik a technikai problémák hatékony kezelését. 

 

Minőségbiztosítás

Szolgáltatásunk színvonalának fenntartása érdekében minőségbiztosítási csapatunk rendszeres épületellenőrzéseket végez, valamint folyamatosan ellenőrzi a hibabejelentések kezelésének gyorsaságát és a hibák kijavítását.

 

Kapcsolat

Vegye fel velünk a kapcsolatot, és találjuk meg együtt az Ön számára legmegfelelőbb megoldást!

ELÉRHETŐSÉGEK

Telefon

+36 (20) 224 9647

E-mail

info@staffhouse.hu

Iroda és levelezési cím:

1118 Budapest, Homonna u. 2-4. Yacht Irodaház Meglévő partnereinknek: ügyviteli oldalunk eléréséhez kattintson ide!